wtorek, 24 kwietnia 2012

Poland Bike - NDM - Zespołowo


21 kwietnia odbył się drugi wyścig cyklu Polandbike, tym razem w Nowym Dworze Mazowieckim. Od startu tradycyjnie mocne tempo, czyli coś czego nie lubię, ale jakoś udało się utrzymać w czubie, z którego z czasem wykruszali się kolejni zawodnicy. W końcu zostaliśmy w piątkę – Adrian, Michał i ja z BSA oraz Daniel Pepla i Artur Mioduszewski z Retro Mbike. Daniel szybko odpadł przy tempie młodszych kolegówJ. W tym czasie do ataku ruszył Adrian robiąc nad nami małą przewagę. Razem z Michałem podjęliśmy udaną próbę urwania Artura, po czym okrzykami zwolniliśmy trochę Adriana – trochę się nadarliśmy zanim nas usłyszał, ale w końcu się udało. 
Dalszą część trasy pokonaliśmy w trójkę, bardzo intensywny początek wyścigu, spowodował, że ciężko miałem utrzymać koła chłopakom, nie mówiąc już o wychodzeniu na zmianę, na szczęście ten stan nie trwał zbyt długo (dzięki chłopaki za cierpliwość). Pojawił się jednak inny problem tym razem związany ze sprzętem – po niefortunnej redukcji biegów w piachu, przednia prowadnica przedniej przerzutki się wygięła, uniemożliwiając wrzucenie na blat, tak więc od około 15km miałem okazję poćwiczyć kadencję, szczególnie na odcinkach asfaltowych. W dobrych humorach zdążamy po zmianach do mety, aż do około 46 kilometra kiedy słyszę pyknięcie, jakby strzeliła mi dętka. Myślę, super wszystko co dobre musi się skończyć, jednak ciśnienie w kołach dalej trzyma. Przy pieszej wspinaczce pod Wajsgórę, znajduję przyczynę dziwnego odgłosu – jedna uszczelka kurzowa w rebie wystrzeliła -lepsze to niż kapeć. Na deser najciekawszy odcinek trasy – single, w okolicach twierdzy i przejazd przez samą twierdzę. Finisz Adrian z Michałem rozgrywają między sobą, ja bez blatu nie mam możliwości podjąć walki więc kończę wyścig na 3 pozycji.

 1 Jusiński Adrian - BSA Pro Tour 1:52:44
2 Ziułek Michał - BSA Pro Tour 1:52:44
3 Marszałek Mariusz - BSA Pro Tour 1:52:46
4 Truszczyński Piotr - BSA Pro Tour 1:56:36
5 Mioduszewski Artur - Retro MBike Team 1:57:31
6 Pepla Daniel - Retro MBike Team 1:57:31
7 Klimczuk Andrzej - Świat Rowerów 2:00:49
8 Czyżkowski Tomasz - Plannja Racing Team 2:00:55
9 Skalski Tomasz - Renault Eco2 Team 2:00:55
10 Jusiński Arkadiusz - Świat Rowerów Racing Team 2:00:55

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz