środa, 22 lutego 2012

Styczeń - podsumowanie

Nowy rok, to dla mnie również zmiana metod treningowych. Jako zawodnik BSA Pro Tour mam zapewnioną opiekę trenera Jarosława Uklei. Jego metody odbiegają trochę od biblijnego podejścia Friela. Jednak mam nadzieję, że będą to zmiany na lepsze. W styczniu uczestniczyłem w obozie w Barnowie, gdzie miałem okazję zintegrować się z zespołem. Łączny czas moich treningów w styczniu to 42 godziny. Składały się na to następujące rodzaje aktywności:
- jazda na rowerze 17 godzin
- bieganie 16 godzin
- trenażer 5 godzin
- łyżwy 2 godziny
- siłownia 2 godziny
W porównaniu z przygotowaniem do sezonu 2011 zwiększyła się liczba treningów biegowych, co uważam za pozytyw. Jak dotąd udaje mi się wykonywać treningi zgodnie z planem:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz