niedziela, 30 grudnia 2012

Podsumowanie sezonu 2012

Dawno tu nic nie pisałem...
Znalazłem trochę czasu, na krótkie podsumowanie sezonu 2012:)

Był  on najlepszy w mojej dotychczasowej przygodzie z kolarstwem. Wpłynęło na to z pewnością wiele czynników – do najważniejszych z pewnością należy zmiana klubu na BSA Pro Tour. Dzięki niemu miałem dostęp m.in. do opieki trenerskiej, zgrupowań oraz sprzętu i odżywek, czyli prawie wszystkiego co jest niezbędne do efektywnego treningu. Zimowe treningi zacząłem inaczej niż do tej pory – większość treningów rowerowych zamieniłem na bieganie.  Podczas zgrupowania w Barnowie, w styczniu miałem okazję lepiej poznać klub BSA. Dostałem nieźle w kość, ale zmobilizowało mnie to do dalszych treningów. Miałem ku temu możliwości gdyż pierwsze miesiące 2012 roku miałem przerwę w pracy. Tak więc mogłem się przez kilka miesięcy poczuć profi – trening, dieta i regeneracja J. Pierwsze starty miałem nienajlepsze jednak z czasem rozkręcałem się i z wyścigu na wyścig było coraz lepiej. Pod koniec czerwca prosto po zgrupowaniu w Wiśle wystartowałem w pierwszym wyścigu UCI we Włoszech. Jak na debiut poszło super. Jednak wszystko co dobre musi się kiedyś skończyć. Kolejny zagraniczny start w Chorwacji okazał się dramatem – zaczęło się od kradzieży roweru (załamka), rower udało się pożyczyć lecz po dobrym początku 2 kapcie wyeliminowały mnie z walki o dobre miejsce. Strata sprzętu spowodowała, że końcówkę sezonu startowałem na około 13kg rowerze treningowym z hamulcami v-breake i Torą. Byłem trochę załamany i miałem dość ścigania, a przede mną została najważniejsza impreza - Mistrzostwa Świata w Maratonie MTB we Francji. Pojechałem, lecz i tego startu na pewno nie mogę zaliczyć do udanych, jednak tam pogoda i błoto nie oszczędziła nikogo.
Trochę za dużo celi postawiłem sobie na początku sezonu co spowodowało, wypalenie w końcówce, jednak na błędach człowiek się uczy
Łącznie wystartowałem w aż chyba 33 wyścigach. Przekręciłem ponad 13 tys. kilometrów.Udało się zrobić 3 klasyfikacje generalne:
Puchar Polski – 6 albo 7 miejsce – wyników do tej pory chyba nie ma nigdzie opublikowanych
Bik Maraton – 3 miejsce open i 2 miejsce giga m2
Poland Bike – 1 miejsce kat. M2 max
Dokładniejsze wyniki w zakładce wyniki.
Rok się kończy  - jutro ostatni akcent sportowy w tym roku: Bieg Sylwestrowy w Arturówku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz